تابلو چلنیوم, تابلوسازی

تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه

تابلو چلنیوم سالن زیبایی

سالن­‌های زیبایی و آرایشگاه‌­ها نیز مانند سایر مشاغل و کسب و کارهای حضوری نیاز به تبلیغات گسترده در فضای شهری دارند. تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه، تابلویی است که برای معرفی برند و نام و حوزه کسب و کار (زیبایی بانوان) به کار برده می­‌شود و محل نصب آن سر درب  سالن یا در محل ورود افراد به داخل سالن و یا در داخل سالن زیبایی است.

 اگر قصد سفارش تابلو چلنیوم سالن زیبایی دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

انواع تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه

تابلوسازی از صنایع پیشرفته در این روزهای دنیای تبلیغات و مد به شمار می‌­رود. تابلوسازی یکی از راه‌­های درست تبلیغاتی است که سبب می­‌شود مشتریان به واسطه­‌ی آن با کسب و کار شما آشنا شده و تمایل و اشتیاق پیدا کنند تا مشتری شما شوند.

از انواع تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه، می‌­توان به تابلو چلنیوم طلایی، تابلو کریستالی، ترکیبی، ستاره‌­ای، الماسی، دایره‌­ای، ساده و… اشاره کرد. همچنین می­‌توانید از تابلو فلزی، لایت باکس و… نیز برای سالن زیبایی استفاده کنید.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی
تابلو برجسته چلنیوم برای سالن زیبایی

ساخت تابلو چلنیوم سالن زیبایی  و آرایشگاه توسط کانون تبلیغاتی ریواس

تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از تابلوهای مناسب برای سالن زیبایی و آرایشگاه‌­ها است. این تابلو با رول طلایی، ورق پلاکسی و چراغ‌­های اس ام دی (SMD) با نور طلایی جلا و درخشش منحصر به فردی را به سالن شما می‌­بخشد. علاوه­‌بر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه برای آرایشگاه و پیرایشگاه مردانه نیز مناسب است. تابلو چلنیوم طلایی می‌­تواند به صورت تابلو دوبل، ساده و پانچی نیز اجرا شود و در هر حالتی زیبا و خاص می­‌باشد. قبل از خرید تابلو چلنیوم طلایی لازم است از مزایای خوب آن یعنی مصرف کم برق و عدم تغییر رنگ با گذشت زمان آشنا شوید. قیمت تابلو چلنیوم طلایی نیز مانند سایر تابلوها به کیفیت و متریال و… بستگی دارد.

تابلو چلنیوم الماسی و ستاره‌­ای

تابلو چلنیوم الماسی، درخشان و دارای اشکال هندسی مختلفی است. برش‌­های ایجاد شده بر روی ورق پلکسی در هنگام ساخت تابلو باعث می­‌شود تا نوردهی به صورت درخشان و شکل الماسی باشد. در تابلو چلنیوم ستاره‌­ای نیز همین روند با نقاط ستاره‌­ای شکل ادامه پیدا می­‌کند. در نتیجه این مدل تابلوها نیز طرفداران خاص خود را داشته و از نظر درخشندگی حرفی برای گفتن دارند.

تابلو چلنیوم ترکیبی

تابلو چلنیوم ترکیبی از مشهورترین و پرطرفدارترین تابلوهای چلنیوم در ایران است. عناصر و المان­‌های موجود در این تابلو، مخصوص یک طرح نیستند و با هم به زیبایی تمام ادغام شده‌­اند. رینگ استیل، ورق کامپوزیت و ورق پلکسی به همراه دیگر متریال­‌ها و به صورت ترکیبی در این تابلو استفاده می‌­شوند. تصور می­‌شود که این تابلو، شلوغ و پر از عناصر مختلف  است که موجب سردرگمی مشتری می‌­شود؛ اما اگر طراحی این تابلو به زیبایی انجام شود، بسیار زیبا و خیره­‌کننده است.

تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم کریستالی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر است و در مدت زمان کوتاهی بعد از ورود به صنعت تبلیغات و تابلوسازی غوغا به پا کرده است. کریستال، نوعی شیشه است و سبب درخشندگی می­‌شود. در ساخت تابلو چلنیوم کریستالی از دانه‌­های کریستال و پلکسی گلس استفاده می‌­شود. تابلو کریستالی به دلیل درخشندگی بالا، موجب جذب مشتری در ثانیه اول شده و نگاه‌­ها را به خود جلب می­‌کند. اگر درخشندگی تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه برایتان اولویت دارد، تابلو کریستالی انتخاب خوبی برای کار شما است.

همچنین بخوانید: تابلو چلنیوم در سرخرود

تابلو چلنیوم گالری
طراحی و اجرای تابلو چلنیوم

ساخت تابلو چلنیوم توسط کانون تبیلغاتی ریواس

تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه باید چه ویژگی داشته باشد؟

تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه باید علاوه‌­بر جذابیت ظاهری و تنوع در طراحی، دارای رنگ و درخشش خیره­‌کننده­‌ای باشد. شما می­‌توانید از طراح تابلو چلنیوم درخواست کنید تا لوگوی برند شما را در طراحی تابلو چلنیوم سالن زیبایی، به کار برده و از سایر المان­‌های زیبای مناسب نیز استفاده کند. همچنین تابلو چلنیوم سالن آرایشگاه باید فونت زیبایی و ظریفی داشته باشد. شما می‌­توانید از یک نوع تابلو چلنیوم برای سر درب آرایشگاه و یک تابلو برای ورودی و داخل سالن زیبایی استفاده کنید. تابلو چلنیوم سالن زیبایی باید به مشتریان ارزش دهد و یک حس اعتماد ایجاد کند.

قیمت تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه

قیمت تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد؛ از جمله ابعاد تابلو چلنیوم، کیفیت ساخت تابلو، طراحی تخصصی تابلو، متریال و کیفیت آن­ها، مدت زمان ساخت، نصب تابلو و… .

نکته مهمی که درمورد قیمت تابلو چلنیوم باید در نظر گرفت این است که کیفیت عالی را به خاطر قیمت ارزان فدا نکنید. شما می‌­توانید در کانون تبلیغاتی ریواس با بهترین قیمت، متریال و طراحی تابلو چلنیوم مورد نظر خود را سفارش دهید.

در ادامه نکات مهمی که در سفارش تابلو چلنیوم مهم است را یادآوری می­‌کنیم.

10 نکته مهم در انتخاب تابلو تبلیغاتی را پیشنهاد می­کنیم مطالعه کنید.

نکات مهم در سفارش تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه

در ساخت تابلو چلنیوم به این موارد مهم توجه ویژه کنید:

  • فونت مناسب
  • استفاده از لوگو
  • ابعاد مناسب
  • محل نصب
  • رنگ جذاب و خیره کننده (رنگ برند یا متفاوت)
  • کیفیت متریال
  • طراحی خاص و مخصوص شما (پرهیز از کپی کردن)

سفارش تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه از کانون تبلیغاتی ریواس

کانون تبلیغاتی ریواس با جدیدترین متد طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی از جمله تابلو چلنیوم به کسب و کارها کمک می‌­کند تا تبلیغات خود را با بهترین و جذاب‌­ترین تابلوها انجام داده و تا سالیان سال از آن استفاده کنند. امروزه تبلیغات همه چیز را دگرگون می­‌کند؛ به طوری­که یک کسب و کار بدون تبیلغات درست، از صحنه رقابت حذف می­‌شود.

قبل از سفارش تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه مشتریان خود را ارزیابی کنید تا سلیقه اغلب آن­ها را بسنجید. این کار طراحی تابلو تبلیغاتی آرایشگاه را راحت­‌تر می­‌کند.

مزایای ساخت تابلو چلنیوم را حتماً بخوانید.

خرید تابلو چلنیوم سالن زیبایی و آرایشگاه

کانون تبلیغاتی ریواس به شما در برندسازی، گسترش مشتریان و افزایش فروش یاری می‌­­رساند. قیمت تابلو چلنیوم در ریواس سنتر با در نظر گرفتن متریال باکیفیت، دقت و نبوغ در طراحی و… بسیار مناسب است.

شما می‌­توانید برای خرید تابلو چلنیوم به صفحه ارتباط با ما مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید.

ریواس سنتر برند شما را می‌­سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *