تابلو چلنیوم, تابلوسازی

تابلو چلنیوم طلایی | کاربردها و نمونه کارها

تابلو چلنیوم طلافروشی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از انواع تابلو چلنیوم بوده که در کشور ما جزء محبوب‌ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌رود. احتمالاً همه شما بارها در طول روز از کنار مغازه یا مکانی که بر روی سر درب آن از این مدل تابلو نصب شده باشد، عبور کرده‌اید.

تابلو سازی در حال حاضر از صنایع بسیار پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تابلوها در صنعت تبلیغات بسیار حائز اهمیت بوده و کاربردهای خیلی زیادی دارند. تابلوهایی مثل تابلو چلنیوم، لایت باکس، بنر و فلکس، یونولیت، تابلو فلزی و… از جمله تابلوهای پرطرفدار در تابلوسازی هستند. در میان این تابلوها، تابلو چلنیوم از محبوبیت خیلی زیادی برخوردار بوده و همه افرادی که در کسب و کار حضوری فعالیت مستمر و مفید دارند، از مزایای این تابلو آگاه هستند.

در این مطلب قصد داریم به کاربرد این تابلو و انواع آن و نمونه کارهای کانون تبلیغاتی ریواس بپردازیم.

تابلو چلنیوم لوازم یدکی

تابلو چلنیوم طلایی چیست

یکی از پرطرفدارترین و مقاوم‌ترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران محسوب می‌شود. این تابلو که به رنگ زرد و طلایی می‌باشد، چنان زیبایی و درخششی دارد که چشمان هر بیننده‌ای را خیره خود می‌کند. از این رو در صنعت تبلیغات پرکاربرد است و به گفته روانشناسان رنگ، موجب جذب ثروت می‌شود.

در ساخت این تابلو از نوعی ورق پلکسی به نام پلکسی گلس استفاده می‌شود که باعث افزایش ماندگاری و دوام و همچنین بهبود کیفیت و خروجی تابلوی ساخته شده می‌شود. همچنین متریال دیگر آن، ورق پی وی سی، رول طلایی و لامپ‌های ال ای دی یا ام اس دی می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم مطالعه کنید: تابلو چلنیوم سرخرود

انواع تابلو چلنیوم طلایی

انواع این تابلو موجود در بازار کاملاً به خلاقیت طراح و سازنده تابلو بستگی دارد. زیرا تابلوسازی شغلی نیست که محدود به چند آیتم باشید. دائماً می‌توان با افزایش خلاقیت و نوآوری مدل‌های جدیدی نسبت به گذشته خلق کرد.

از انواع این تابلو می‌توان به این موارد اشاره داشت:

  1. طلایی ساده: در ساخت مدل ساده این تابلو، از یک لایه ورق پلکسی گلس طلایی برای رویه حروف و از رول طلایی برای حروف استفاده می‌شود و سپس روی ورق پی وی سی قرار می‌گیرد.
  2. طلایی دوبل: جهت ساخت نوع دوبل از دو لایه ورق پلکسی گلس با دو رنگ متفاوت مثلاً سفید و طلایی یا مشکی و طلایی یا نقره‌ای و طلایی استفاده می‌شود. دور حروف رول طلایی و زیر حروف ورق پی وی سی به کار رفته و همه آن‌ها روی ورق پی وی سی گذاشته می‌شوند.
  3. دوبل طلایی رنگ: برای ساخت این تابلو، از دو لایه ورق پلکسی پانچ شده و رول طلایی برای حروف استفاده می‌شود.
  4. طلایی پولکی: این تابلو درخشش و زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای دارد. برای ساخت این تابلو تبلیغاتی بسیار مجلل، از ورق پلاستیکی به نام تایل استفاده می‌شود که پولکی شکل است.
  5. طلایی کریستالی: این تابلو چلنیوم حاصل یک نوآوری بسیار جالب و زیبا است. یکی از زیباترین و درخشان‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که برند شما می‌تواند داشته باشد. در ساخت این تابلو علاوه‌بر متریال چلنیوم طلایی از دانه‌های کریستال( نوعی شیشه) نیز برای درخشان‌تر شدن بیشتر استفاده می‌شود. بنابراین این تابلو ویژگی تابلو چلنیوم کریستالی را هم دارد.

انواع تابلو چلنیوم از نوع طلایی به همین موارد ختم نمی‌شود و انواعی مثل چلنیوم طلایی رینگی، لایت باکس، کارگاهی، پانچی و.. را نیز شامل می‌شود.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی

اگر با دقت به محیط اطراف خودتان نگاه کرده باشید، انواع مختلف این تابلو را در همه جا می‌یابید. این تابلو را اغلب سر درب مغازه، بنگاه، هتل و… می‌توان یافت. همچنین این تابلو چلنیوم مناسب تابلوی شرکت، فروشگاه، سالن زیبایی و… نیز می‌باشد.

تابلو چلنیوم سفید طلایی

در ساخت تابلو چلنیوم سفید طلایی از رول چلنیوم طلایی یا رول چلنیوم سفید به همراه ورق پلکسی گلاس و لامپ‌های ام اس دی استفاده می‌شود. به دلیل هم‌خوانی بسیار جالب رنگ سفید و طلایی و محبوبیت این دو رنگ این نوع تابلوهای تبلیغاتی محبوبیت زیادی دارند.

تابلو چلنیوم مشکی طلایی

در ساخت تابلو چلنیوم مشکی طلایی مانند تابلو چلنیوم سفید طلایی از دو نوع رول چلنیوم استفاده می‌شود. در ساخت تابلو چلنیوم مشکی طلایی از رول طلایی و رول چلنیوم مشکی به همراه ورق پلکسی گلاس و لامپ‌های ام اس دی استفاده می‌شود.

مقایسه چلنیوم طلایی و کریستالی

تابلو چلنیوم کریستالی از دانه‌های کریستال و ورق پلکسی ساخته می‌شود و از درخشان‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است.

تابلو چلنیوم کریستالی انواع مختلفی دارد از جمله:

  • لترمکس
  • طلایی
  • پانچی
  • نور اندریک

امروزه از ترکیب این دو تابلو، چلنیوم طلایی کریستالی ساخته‌اند که ویژگی‌های هر دو تابلو را دارد. چلنیوم طلایی کاربرد بیشتری دارد و بیشتر مناسب املاک، فروشگاه‌های بزرگ، هتل و مراکز تجاری و…است.

تابلو چلنیوم گرد

امروزه استفاده از تابلو چلنیوم گرد نیز رواج پیدا کرده است و در بسیاری از مؤسسات، شرکت‌هاو… آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

این تابلو چلنیوم مناسب داخل دفتر، شرکت یا مؤسسه، سالن آرایشی و… است. تابلو چلنیوم گرد در واقع نوعی تخته برجسته است که ورق استیل گرد دارد که سبب کیفیت بالا و استحکام این نوع تابلو می‌شود.

تابلو چلنیوم سالن زیبایی

مزایای تابلو چلنیوم طلایی

اغلب صاحبین کسب و کارها از تابلو چلنیوم برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند و چلنیوم طلایی نیز از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی است.

از مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • زنگ نمی‌زند.
  • رنگ آن ثابت باقی می‌ماند و کدر نمی‌شود.
  • مقاوم در برابر اشعه آفتاب، حرارت، باران و…
  • مصرف برق پایین و خیلی کم
  • طراحی متنوع و انواع بسیار زیاد

نمونه کار چلنیوم طلایی

تابلو چبنیوم فروشگاه برنج

تابلو چلنیوم گالری

تابلاو چلنیوم کافه بستنی

تابلو چلنیوم املاک

قیمت و خرید تابلو چلنیوم طلایی از کانون تبلیغاتی ریواس

قیمت تابلو چلنیوم به پارامترهای زیادی بستگی دارد که شامل ابعاد و متراژ تابلو، محل نصب تابلو، کیفیت متریال مورد استفاده، قطر حروف، مدت زمان تحویل تابلو، کیفیت طراحی … هستند. قیمت آن در کانون تبلیغاتی ریواس با وجود کیفیت بسیار بالای تابلو، صفر تا صد طراحی، نصب و… بسیار مناسب است و می‌توانید با خرید تابلو چلنیوم طلایی از ریواس سنتر یک تجربه عالی و به یاد ماندنی کسب کنید.

با گسترس کسب و کارها و تبلیغات بسیار زیادی که هر روزه با آن‌ها مواجه هستیم، تبلیغات بصری برای کسب و کارهای حضوری مثل طراحی بنر و… کار سختی است. زیرا چشم‌های مشتریان به کیفیت بالای تبلیغات مجازی عادت کرده است. کانون تبلیغاتی ریواس اینجا است تا با شیوه به روز طراحی و با داشتن تیم بسیار مجرب طراح کسب و کار شما را با استفاده از تابلو چلنیوم تبلیغ کند. خرید تابلو چلنیوم از کانون تبلیغاتی ریواس، یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی کاری شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *