تابلو چلنیوم, تابلوسازی

تابلو چلنیوم املاک

تابلو چلنیوم املاک

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای مورد استفاده در صنعت تابلوسازی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه برای هر کسب و کار حضوری، از مارکت و فروشگاه گرفته تا املاک و سالن زیبایی و… نیاز به تبلیغات گسترده در سطح شهر وجود دارد. اگر شما یک دفتر املاک دارید و به دنبال سفارش تابلو هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کاربرد تابلو چلنیوم املاک

در زندگی امروزه، افراد زیادی به دنبال خرید و فروش ملک، زمین، اجاره، رهن و… هستند و برای این کار به دفتر مشاور املاک مراجعه می­‌کنند. تابلو چلنیوم یک روش تبلیغاتی است که در نگاه اول به مراجعه کننده حس اطمینان و اعتماد را تزریق می­‌کند و علاوه‌ بر آن در دیزاین و طراحی محل کسب شما نیز تأثیر به‌سزایی دارد.

تابلو چلنیوم به همراه دیگر تابلوهای تبلیعاتی، بنر و فلکس، لایت باکس، تابلو فلزی و… در تبلیغ کسب و کارها برای نشان دادن در سطح شهر و سر درب محل کار یا ورودی و… به کار می­‌رود. 

 بهترین تابلو چلنیوم املاک چیست؟

در ظاهر به نظر می‌رسد تابلو هر چه درخشان­‌تر، شکیل‌تر و شلوغ‌تر باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. این گفته تا حدودی می‌تواند صحیح باشد. اما همیشه صدق نمی‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تابلو چلنیوم مشاور املاک، تکراری نبودن آن و عدم کپی برداری از سایر دفاتر مشاورین املاک است. این ویژگی تا حد زیادی به اعتبار برند شما کمک می‌کند و اگر آن را نادیده بگیرید، به اعتبار خود لطمه بزرگی وارد کرده و برای مشتریان تکراری خواهید بود. پس خاص بودن اولویت اول در طراحی تابلو چلنیوم محسوب می‌شود.

در ادامه نکات دیگری را نیز بازگو خواهیم کرد.

پیشنهاد می‌کنیم حتماً تابلو چلنیوم در سرخرود را مطالعه کنید.

تابلو چلنیوم املاک
طراحی و اجرای تابلو چلنیوم در ریواس سنتر

انواع تابلو چلنیوم در کانون تبلیغاتی ریواس

از انواع تابلو چلنیوم مشاور املاک طراحی و ساخته شده در طی این سال­‌ها توسط کانون تبلیغاتی ریواس به این نکته حائز اهمیت می‌رسیم که در طراحی تابلو به دو فاکتور درخشان بودن و تضاد رنگی باید دقت کرد. از انواع تابلو که مناسب مشاغل دفتری، املاک و… باشد، می­‌توان به این نمونه‌ها اشاره کرد.

تابلو چلنیوم املاک
تابلو چلنیوم املاک

تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تابلو املاک و دفاتر فروش و بیمه است. این تابلو تبلیغاتی با درخشش زیبایی طلایی، تضاد بسیار زیبایی با رنگ پس زمینه تیره ایجاد کرده و یکی از بهترین تابلوها از نظر جلب مشتری و ایجاد حس اطمینان و اعتماد است. علاوه‌بر آن، این تابلو از مقاوم‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که در برابر شرایط سخت محیطی، مقاومت می‌کند.

رول طلایی، ورق پلاکسی و چراغ‌های اس ام دی (SMD) با نور طلایی موجب زیبایی دو چندان تابلوهای طلایی می‌شوند. اگر قصد سفارش تابلو چلنیوم دارید، یکی از بهترین گزینه‌های روی میز است.

تابلو چلنیوم برجسته اتو املاک
طراحی و اجرای تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم کریستالی

یکی از ویژگی‌های تابلو درخشش جذب‌کننده آن است که در تابلو چلنیوم کریستالی به‌خوبی به نمایش درآمده است. در این تابلوی تبلیغاتی از دانه‌های کریستال و پلکسی گلس استفاده می‌شود. کریستال که نوعی شیشه است؛ سبب درخشش این تابلو می‌شود. در ضمن اگر نگران کدر شدن تابلو چلنیوم مشاور املاک خود در مقابل نور خورشید هستید؛ می‌توانید از کریستال شفاف و بی‌رنگ در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده کنید.

تابلو برجسته چلنیوم املا
تابلو برجسته چلنیوم مشاور املاک

چلنیوم ترکیبی

این تابلو چلنیوم مناسب هر شغل و هر کسب و کاری است. زیرا دست تیم طراحی تا حد زیادی در طراحی تابلو چلنیوم باز است. در طراحی تابلو املاک شما می‌توانید از لوگو، المان‌هایی مثل خانه، زمین، نقشه و… برای جذابیت بیشتر کمک بگیرید. تنوع و زیبایی این تابلو چلنیوم می‌تواند موجب افزایش مراجعه کنندگان و مشتریان شود.

جالب است که بدانید این تابلو تبلیغاتی بیشترین طرفدار را در بین ایرانیان دارد.

تابلو برجسته چلنیوم
تولید و نصب تابلو برجسته چلنیوم برای مشاورین املاک

10 نکته مهم در انتخاب تابلو تبلیغاتی را حتماً بخوانید.

نکات مهم در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم مشاور املاک

نکات زیادی در طراحی تابلو چلنیوم دفتر مشاور املاک وجود دارد و همه این نکات به دلیل تمایز این شغل نسبت به سایر مشاغل است.

  • رنگ مناسب:

 معمولاً نمونه‌های تابلو املاک از رنگ طلایی و زرد بسیار بهره گرفته‌اند. به نظرتان این انتخاب بی‌دلیل است؟

رنگ طلایی رنگ جذب ثروت است و همه را به خود خیره می‌کند. همچنین این رنگ در تابلو چلنیوم مشاور املاک موجب افزایش حس اطمینان و رضایت از قرارداد می‌شود.

  • فونت بزرگ:

بهتر است برای ساخت تابلو از فونت‌های ریز استفاده نکنید. همچنین جذابیت فونت نیز نکته مهمی است که بهتر است رعایت شود.

  • ایجاد حس اطمینان و اعتماد:

اینکه به مشتری خود حس خوب با رنگ و بوی اعتماد و رضایت را تلقین کنید، در قدم اول کار تابلوی نصب شده در سر درب املاک یا دفتر شما است. چون در نگاه اول این تابلوی تبلیغاتی شما است که مشتری را به سمت دفتر شما جلب و هدایت می‌کند. پس این نکته را باید با طراح تابلو هماهنگ کنید. کانون تبلیغاتی ریواس با همکاری با جمع بزرگی از طراحان این صنعت، صفر تا 100 کار طراحی تابلو چلنیوم را پیش می‌برد.

  • نورپردازی مناسب:

استفاده از چراغ‌های ال ای دی و ام اس دی در تابلو چلنیوم املاک نور بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند. پس عنصر نورپردازی را جدی بگیرید.

  • متریال باکیفیت و مقاوم:

شما می‌توانید از متریال نسبتاً باکیفیت یا متریال بسیار باکیفیت استفاده کنید. این انتخاب در هزینه‌های شما برای ساخت تابلو نیز تأثیر می‌گذارد. بهتر است از همان ابتدا از متریال بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده کنید. تا به مرور زمان در شرایط سخت محیطی مثل وزش باد، باران، قرار گرفتن در معرض آفتاب در طولانی مدت و… برای تابلو تبلیغاتی شما اتفاقی نیفتد.

  • در نظر گرفتن مشتری:

هدف از مشاورین املاک، فروش و اجاره و انعقاد قرارداد بین مشتری و صاحب ملک و… است. پس همیشه مشتری را در جایگاه هدف قرار دهید و در طراحی، انتخاب و ساخت تابلو چلنیوم چیزی که به مشتری حس خوب و اعتماد می‌دهد را معیار قرار دهید.

  • ابعاد تابلو چلنیوم:

ابعاد تابلو چلنیوم دفتر املاک کاملاً بستگی به محل نصب آن دارد. قبل از انتخاب تابلو، محل نصب و ابعاد آن را مشخص کنید.

تابلو چلنیوم املاک لاکچری

تابلو چلنیوم لاکچری دارای سه ویژگی متمایز نسبت به بقیه تابلو چلنیوم‌های موجود می‌باشد.

  • توجه درست به ابعاد تابلو، ابعاد بنگاه یا املاک، محل نصب و…
  • ایجاد حس اطمینان، اعتماد، حس رضایت از مراجعه
  • متمایز بودن در طراحی

پیشنهاد می‌کنیم حتماً مطلب تابلو چلنیوم در فریدونکنار را مطالعه کنید.

سفارش تابلو چلنیوم مشاورین املاک در ریواس سنتر

برای سفارش تابلو چلنیوم مشاورین املاک، بنگاه و دفاتر ملکی باید ابتدا به نمونه کارهای تابلوهای تبلیغاتی خوب توجه کرده و از بین آن‌ها چند مدل را که جذاب‌تر هستند، انتخاب کنید. سپس با مشورت طراح تابلو آن را شخصی سازی کرده و مناسب برند خودتان کنید.

تابلو برجسته چلنیوم
تابلو برجسته چلنیوم املاک بر روی سنگ

قیمت تابلو چلنیوم املاک

قیمت تابلو چلنیوم مثل سایر تابلوهای تبلیغاتی به عوامل زیادی مانند ابعاد تابلو، طراحی تابلو، کیفیت ساخت، کیفیت و برند متریال مورد استفاده، مدت زمان طراحی و ساخت، نورپردازی و… بستگی دارد. قیمت تابلو چلنیوم در کانون تبلیغاتی ریواس کاملاً مقرون به صرفه و متناسب با بودجه مشتری است.

ساخت تابلو چلنیوم مشاورین املاک در ریواس سنتر

ساخت تابلو چلنیوم مشاورین املاک از ابتدای کار ریواس سنتر جزء پرطرفدارترین گزینه‌های ساخت تابلو بوده و هست. امروزه نیاز به تابلوی تبلیغاتی جذاب در بنگاه‌ها، دفاتر ملکی، املاک و… با توجه به فوق‌العاده رقابت‌پذیر بودن این مشاغل بیش از پیش نیاز است.

خرید تابلو چلنیوم املاک از کانون تبلیغاتی ریواس

کانون تبلیغاتی ریواس با گسترش کسب و کارها و انواع روش‌های تبلیغاتی مرسوم و متنوع، به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد تبلیغ مؤثر و دائمی کنید.

برای خرید تابلو باید ابتدا با تیم ریواس سنتر ارتباط برقرار کرده و جزئیات ساخت تابلو تبلیغاتی را با ما در میان بگذارید. برای این کار صفحه ارتباط با ما را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *