یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر برای جلب توجه مخاطب استفاده از تابلوهای چلنیوم است که دلیل مقرون به صورفه بودن و جلوه ظاهری که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی دارند که همه آن‌ها از جنس آلیاژ آلومینیوم و رویه پلکسی گلاس ساخته می‌شوند. از این انواع مختلف، تابلو چلنیوم کریستالی دارای ظاهری جذاب است که موجب ایجاد نمای بسیار زیبایی بر سر در فروشگاه‌ها می‌شود. تابلو کریستالی می‌تواند برای تبلیغات هر گروه شغلی مناسب باشد و اگر با خلاقیت کافی طراحی شود می‌تواند با جذابیت بصری خود توجه هر مخاطبی را جلب کند. در ساخت این نوع تابلو توجه به جزئیات عامل اصلی جذابیت آن است و باید با دقت کافی و دستگاهی بروز ساخته شود.

گروه تبلیغاتی ریواس ساخت تابلو چلنیوم کریستالی را توسط بهترین دستگاه‌ها و افرادی ماهر در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 09351121718 تماس بگیرید.

تابلو چلنیوم کریستالی

ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

قطعا تا به حال در پاساژها و بازار تابلوهایی با نمای زیبا و خیره کننده که کریستال‌هایی روز سطح آن‌ها می‌درخشند را دیده‌اید. تابلو چلنیوم کریستالی از جنس آلیاژ الومینیوم به نام لبه آلومینیوم و حروفی با رویه پلکسی و کرستال ساخته می‌شوند. وجود ذرات کریستالی ریز روی سطح این نوع تابلو باعث ایجاد زیبایی خاصی در ظاهر تابلو می‌شود و توجه افرادی که از کنار آن می‌گذرند را به خود جلب می‌کند. این نوع تابلو اگر به صورت خلاقانه طراحی شود، می‌تواند نمای فروشگاه شما را منحصر به فرد جلوه دهد. اگر سراحی خاصی برای تابلو چلنیوم مد نظر دارید، تیم ماهر ما در کانون تبلیغاتی ریواس می‌تواند به طور دقیق و با بهترین دستگاه‌ها با جزئیات کامل تابلو را برایتان اماده کرده و بسازد. اگر هم در انتخاب طرح به مشکل خورده باشید، کارشناسان ما در این زمینه نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا طراحی خلاقانه و زیبایی برای تابلو انتخاب کنید.

برای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم کریستالی چه نکاتی باید رعایت شود؟

طراحی تابلو چلنیوم کریستالی باید به نحوی انجام شود که متناسب با نوع کسب و کار و در جهت جلب توجه مشتری باشد. همچنین استفاده از رنگ‌های جذاب و ترکیب رنگی‌ها به صورت اصولی و مطابق با برند و دکوراسیون فروشگاه می‌تواند جلوه آن را دوچندان کند. اگر طراحی خاصی در نظر مدارید می‌توانید از طراحان و کارشناسان گروه ما در کانون تبلیغاتی ریواس کمک بگیرید تا برای داشتن بهترین و زیباترین طرح تابلو به شما کمک کنند.

نکات ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

ساخت تابلو چلنیوم کرستالی باید با متریال با کیفیتی انجام شود در غیر این صورت مقاومت کافی را نداشته و طول عمر آن پایین خواهد امد. زیبایی و جلوه این نوع تابلو در درجه اول به کرسیتال‌ها و سپس به ظرافت و جزئیات ساخت آن بستگی دارد. مهارت کافی برای برش زدن و دستگاه‌های مناسب در میزان ظرافت آن تاثیر بسزایی دارد. گروه تبلیغاتی ریواس دارای تیم ماهر و مجربی برای ساخت انواع تابلو چلنیوم است و با به کار گیری بهترین متریال و دستگاه‌ها ساخت تابلو چلنیوم کریستالی را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد.

مزیت تابلو چلنیوم کریستالی

  • وجود کریستال‌های ریز روی سطح آن موجب انعکاس بهتر نور و شکست آن می‌شود که جلوه تابلو را دوچندان می‌کند.
  • تنوع در رنگبندی
  • مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی مختلف
  • قابلیت تعمیر و نصب راحت
  • مقرون به صرفه و در عین حال با دوام
  • قابلیت ایجاد جلوه‌های ویژه در نورپردازی
قیمت تابلو چلنیوم کریستالی

قیمت تابلو چلنیوم کریستالی

با توجه به نوع طراحی، ابعاد، نورپردازی و سایر جزئیاتی که تابلو سفارشی شما دارد، بازه قیمت متفاوتی خواهد داشت. برای ارزیابی هزینه ساخت تابلو منتاسب با فروشگاه و کسب و کارتان می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید تا هم در مراحل طراحی به شما کمک کنند و هم با بررسی‌های لازم هزینه نهایی طراحی، نصب و اجرا را محاسبه و به اطلاع شما برسانند.

برای سفارش تابلو چلنیوم کریستالی با ما تماس بگیرید. ما با تجربیاتی که در اختیار داریم به شما کمک خواهیم کرد تا با پرداخت کمترین هزینه، بهترین بازخورد را از تبلیغات خود در یافت کنید.