تندیس

تندیس فارغ التحصیلی دانشجویی

تندیس فارغ التحصیلی دانشگاه فرهنگیان

تندیس فارغ التحصیلی در اتمام تحصیل نشان دهنده پایان دوره دانشجویی افراد خواهد بود. به طور معمول پس از اتمام دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و همچنین دوره عمومی و تخصص برای پزشکان، این تندیس در پی جشن و یا مناسبتی اهدا خواهد شد. در دوران تحصیل نیز به افراد نخبه و دارای دستاورد جوایز و تندیس هایی داده شده و تقدیر به عمل می‌آید. این هدیه فیزیکی به عنوان تشکر و دادن رتبه و مقام به دانشجویان داده شده و ارزش معنوی بسیاری خواهد داشت. در نتیجه ظرافت و زیبایی تندیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید در شان دانشجویان باشد.

ما در این مقاله از کانون تبلیغاتی ریواس سنتر نمونه‌های بسیاری از زیبا ترین و جذاب ترین تندیس های آماده شده در این مجموعه را گردآوری کرده‌ایم. برای سفارش و مشاوره‌ی خرید تندیس دانشجویی می‌توانید از طریق سایت و یا شماره تماس های 35666618-011 و 09351121718 با ما در ارتباط باشید.

طراحی اختصاصی با نظر و سلیقه شما و نمادهای ویژه دانشگاه، رشته تحصیلی و … به صورت ویژه قابل سفارش و انجام می‌باشد.

تندیس دانشگاه
تندیس و یا استند دانشجویی برای فارغ التحصیلی در دانشگاه

سفارش تندیس فارغ التحصیلی

برای سفارش و خرید تندیس دانشجویی مهم ترین نکات انتخاب جنس، سایز و بودجه نهایی کارفرما می‌باشد. به طور معمول از انواع پلکسی، ام دی اف، شیشه و چوب در ساخت تندیس های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از سنگ نیز جلوه ویژه‌ای به تندیس و یا استند ساخته شده خواهد داد. به طور معمول نماد های مهمی همچون کلاه و لباس فارغ التحصیلی، سر در ورودی دانشگاه ها و لباس و گوشی پزشکی در ساخت استند استفاده می‌شود. نوشته‌ای کوتاه و تاثیرگذار به همراه نام و رشته تحصیلی دانشجو و نام دانشگاه نیز موجب هر چه بیشتر جذاب شدن تندیس خواهد شد. تندیس های هر رشته می‌تواند نمادی از رشته را به نمایش بگذرد. به طور مثال برای رشته های پزشکی و پیرا پزشکی، روانشناسی و مهندسی هر کدام نمادهای مخصوص رشته مورد نظر قابل استفاده می‌باشند.

تندیس دانشگاه تهران

دانشگاه تهران یکی از معروف ترین و مهم ترین دانشگاه ها در سطح کشور و حتی جهانی می‌باشد. سر در ورودی این دانشگاه به عنوان یک نماد شناخته شده و نقش بسیاری در هنر و معماری دارد. به همین علت در تندیس‌های فارغ التحصیلی و جشنواره‌های مختلف دانشگاهی به عنوان یادبود از آن استفاده می‌شود. این نماد بر پشت پانصد تومانی نیز ثبت شده و تبدیل به یک عضو تاریخی و ملی در شهر و کشور شده است. بنابراین برای هر دانشجویی پر از افتخار بوده تا تندیس فارغ التحصیلی دانشگاه تهران را دریافت نماید.

شما می‌توانید استند فارغ التحصیلی مربوط به دانشگاه و دانشکده خود را در هر سایز و جنسی به ما در مجموعه ریواس سنتر سفارش داده و در شهر خود دریافت نمایید.

تندیس فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی رشته‌ها دانشجو پذیرفته و در اکثریت شهرهای بزرگ و کوچک نیز شعبه دارد. این امر موجب شده تا سالیانه تعداد بسیار بالایی از دانشجویان عزیز از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند. و در هنگام فارغ التحصیلی تندیس دانشجویی یک نماد و یادگاری بسیار مهم خواهد بود. سر در ورودی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر های مختلف به یک صورت بوده و از یک قانون کلی پیشروی می‌نمایند. اما در واحدهای مختلف این دانشگاه در شهرها می‌توان از نمادها و تندیس‌های متنوعی تهیه و استفاده نمود. استفاده از ضربان قلب، گوشی پزشکی و چرخ صنعت گزینه هایی جذاب و به یادماندنی خواهند بود.

تندیس دانشگاه آزاد
تندیس فارغ التحصیلی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

این دانشگاه از سال 1361 شمسی فعالیت خود را شروع کرده و در طی سالیان دانشجویان بسیاری را در شهرهای متفاوت کشور پرورش داده است. دانشجویان در دانشگاه آزاد به رشته‌های مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی، وکالت و تمامی زیر شاخه های دیگر مشغول به تحصیل می‌باشند. در نتیجه خرید و سفارش تندیس دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

استند دانشگاهی
تندیس شیشه‌ای فارغ التحصیلی دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی

تندیس دانشجویی در دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران از دوران گذشته تا به امروز با نام دانشگاه مادر معروف بوده و در اکثریت رشته‌ها دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز از زیر مجموعه‌های این دانشگاه بوده که به تازگی جدا شده و مستقل کار می‌نماید. تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران، دانشگاه نوشیروانی و دانشگاه پزشکی بابل در مجموعه ریواس سنتر قابل سفارش و خرید می‌باشند. شما می‌توانید به صورت حضوری نیز مراجعه کرده و نمونه کارهای ما را از نزدیک مشاهده نمایید. رشته های مهندسی همچون مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی عمران و مهندسی معماری و… همگی دارای نمادها و لوح تقدیرهای مهندسی بسیار زیبایی می‌باشند.

تندیس دانشجویی
تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

دانشجویان رشته های تربیت بدنی، مدیریت جهانگردی، شیمی، ریاضی، فیزیک، حقوق، اقتصاد و حسابداران عزیز نیز در دانشگاه مازندران مشغول به تحصیل می‌باشند. علاوه بر تمامی رشته های مهندسی و غیر مهندسی گفته شده، فارغ التحصیلان رشته های زبان های خارجی و ادبیات فارسی نیز می‌توانند از تندیس های دانشجویی ما سفارش داده و برای روز جشن خرید نمایند. عکس یادگاری با هم کلاسی های خود در روز جشن با لباس و تندیس فارغ التحصیلی پر از حس خوب و فراموش نشدنی خواهد بود.

دانشجو
استند دانشجویی و نماد رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه مازندران

برای سفارش و تهیه تندیس دانشجویی در دوره های متفاوت کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با ما در کانون تبلیغاتی ریواس در ارتباط باشید.

تندیس فارغ التحصیلی دانشگاه اصفهان

دانشگاه اصفهان یکی از چند دانشگاه معتبر و باسواد در سطح کشور می‌باشد. دانشجویان این دانشگاه در رشته های زبان خارجی، اقتصاد، دندان‌پزشکی، حقوق، حسابداری و … مشغول به تحصیل می‌باشند. همچنین دانشگاه صنعتی و پزشکی اصفهان نیز در رنکینگ های جهانی جایگاه ویژه‌ای دارند. تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی دانشگاه اصفهان با سر در ورودی و نماد دانشجویی بسیار زیبا در جنس های متنوع همچون چوب و پلکسی قابل ساخت می‌باشد. استفاده از رنگ های شیکی همچون مشکی، طلایی و یا قهوه‌ای جذابیت بسیاری به طرح نهایی خواهد داد.

استند دانشجویی
تندیس دانشجویی علوم پزشکی با سر در ورودی دانشگاه اصفهان

تندیس دانشجویی دانشگاه پیام نور

یکی دیگر از دانشگاه های موفق و دانشجو پرور در کشور ما ایران، دانشگاه پیام نور می‌باشد. این دانشگاه نیز در شهرهای مختلف شعبه داشته و در رشته های مختلفی دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه پیام نور به صورت ترکیبی حضوری و نیمه حضوری و همچنین بدون کنکور نیز دانشجو می‌پذیرد. در نتیجه تعداد بسیاری از افرادی که شاغل هستند نیز می‌توانند در این دانشگاه تحصیل نمایند. دریافت تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی برای افراد در تمام رده های سنی، شاغل و … پر از حس خوب و دلنشین خواهد بود.

تندیس فارغ التحصیلی دانشجویی در تهران

سایر دانشگاه های معتبر و معروف تهران همچون دانشگاه شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه الزهرا و دانشگاه علامه طباطبایی نیز می‌توانند به راحتی با ثبت سفارش تندیس دانشجویی با طرح مورد علاقه خود را در ریواس تهیه نمایند. دانشگاه شاهد، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه سوره، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علوم تحقیقات نیز از دیگر دانشگاه های بسیار مهم در تهران می‌باشند. دانشجویان و یا مسئول مرتبط در هر دانشگاه می‌توانند به درخواست خود طراحی مورد نظر برای دانشکده و یا رشته تحصیلی را داشته و در جنس و سایزهای متفاوت ثبت سفارش نمایند.

دانشگاه امیرکبیر
تندیس فارغ التحصیلی دانشجویی رشته مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه های معتبر در سراسر کشور

در شهر های بزرگ و کوچک دیگر کشور ما ایران نیز دانشگاه های بسیار معتبری تاسیس شده می‌باشند. دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه فردوسی در مشهد، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشگاه تبریز، دانشگاه زنجان، دانشگاه اردبیل پزشکی و فرهنگیان، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی ساری، دانشگاه شیخ بهایی اصفهان، دانشگاه قزوین، دانشگاه اهواز، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه های مادر سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود و … از دانشگاه های معروف و مملو از دانشجو در سراسر کشور می‌باشند. استفاده از نماد شهر و یا منطقه، رشته تحصیلی همچون رشته های صنعتی و پزشکی، و سر در ورودی دانشگاه از گزینه های قابل استفاده در طراحی تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی خواهند بود.

تندیس دانشجویی
تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی رشته مدیریت دانشگاه محقق اردبیلی

رشته های دانشگاهی در ایران

رشته های تحصیلی در ایران بسیار متنوع بوده و در زیر شاخه های بسیاری موجود می‌باشد. زیر مجموعه های انسانی، تجربی، ریاضی و هنرستانی تمامی رشته هایی بوده که دانشجویان می‌توانند در دانشگاه های مورد نظر خود تحصیل نموده و فارغ التحصیل شوند. مدیریت، اقتصاد، حسابداری، وکالت، هوشبری، پرستاری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی IT، ژنتیک، روانشناسی، زیست شناسی، بهداشت، تغذیه، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، هتلداری و … از رشته های دانشجویی مهم می‌باشند. برای سفارش و خرید تندیس دانشجویی فارغ التحصیلی با ما در ریواس سنتر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *