تابلو بنر و فلکس, تابلو چلنیوم, تابلو فلزی, تابلو لایت باکس, تابلو نئون فلکس, تابلو یونولیت, تابلوسازی, دسته‌بندی نشده

تابلو تبلیغاتی و 10 نکته در انتخاب آن

تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی چیست؟

در دنیای امروزی کسب و کارها در یک رقابت سازنده برای انتخاب شدن و کسب درآمد قرار دارند. دیده شدن و مانا ماندن برای یک کسب و کار نیازمند تبلیغات مستمر و حک شدن در اذهان است. داشتن تابلو دقیقاً مانند یک کاتالیزگر برای تبلیغات عمل کرده و شانس انتخاب کسب و کار شما را توسط مشتریان تا حد زیادی افزایش می­‌دهد.

انتخاب تابلو تبلیغاتی چه کمکی می­کند؟

مادامی که بتوانید با تبلیغات درست و اصولی، میزان درآمد و فروشتان را بالا ببرید، جایگاه شغلی خود را در دنیای پر رمز و راز کسب و کارهای امروزی، مستحکم­‌تر خواهید کرد. انتخاب تابلو مناسب یک عمل یک‌دفعه‌­ای و پرسرعت نیست و باید شرایط و مخاطب را در نظر بگیرید. عوامل زیادی در انتخاب تابلو دخیل هستند که 10 تا از پرتکرارترین­‌ها را با هم مرور می­‌کنیم. پس اگر قصد سفارش تابلو تبلیغاتی دارید، این مقاله را تا انتها بخوایند.

در انتخاب تابلو تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  • نوع تابلو:

اولین نکته­‌ای که باید درنظر بگیرید، نوع تابلو تبلیغاتی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد، است. انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی در ادامه مسیر و سفارشی­‌سازی تابلو به کمک شما می­‌آید. در صنعت رو به رشد و خلاق و نوآوری مثل تابلوسازی، تابلوها در انواع و اقسام مدل­‌ها طراحی و ساخته می­‌شوند. اینکه شما دقیقاً بدانید چه نوع تابلو تبلیغاتی به کار شما بیشتر می­‌آید، اولین قدم برای انتخاب تابلو تبلیغاتی است. تابلو چلنیوم، تابلو فلزی، تابلو استیل لبه رینگی، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو ال ای دی روان، تابلو استیل، تابلو لایت باکس، نئون فلکس و تابلو یونولیت از جمله تابلوهای تبلیغاتی هستند که برای تبلیغات انواع مشاغل حضوری طراحی و ساخته می­‌شوند.

شما می‌­توانید انواع تابلوهای تبلیغاتی در تابلوسازی را با نمونه­‌کارهای واقعی ببینید.

  • طرح تابلو:

اینکه طراحی تابلوی شما یک نمونه تکراری باشد و یا اینکه تابلوی شما برند شما را به­‌طور خاص نمایان کند، فرق دارد. در طراحی تابلو تبلیغاتی مناسب‌­ترین نکته، خاص بودن آن است. از انتخاب مدل‌­های تکراری، بدون هدف شدیداً خودداری کنید. تابلو نماد کسب و کار شما است و هر چقدر در طراحی آن جدی‌­تر و سختگیرتر باشید، به برند خود ارزش بیشتری می‌­دهید. طراحی تابلو تبلیغاتی با طرح‌­های نامنظم و شلوغ جلوه خاصی ندارد، پس باید با کمک یک متخصص بهترین تابلو را انتخاب کنید تا مخاطب شما در نگاه اول حس خوبی دریافت کند.

تابلو چلنیوم کافه
طراحی و اجرای انواع تابلو چلنیوم در ریواس سنتر

ترجیح می­‌دهید طراحی تابلو تبلیغاتی خود را به چه تیمی بسپارید؟ اگر هنوز در انتخاب سازنده تابلوی تبلیغاتی دودل و مردد هستید؛ کانون تبلیغاتی ریواس مجرب­‌ترین طراحان کشور را در مجموعه خود دارد که می‌­توانند در طراحی تابلو تبلیغاتی به شما کمک کنند.

  • اندازه تابلو تبلیغاتی:

اینکه تابلو تبلیغاتی طراحی شده شما در چه مقیاسی با متریال خاص انتخابی شما ساخته شود، امر مهمی در انتخاب تابلو تبیلغاتی می‌­باشد. یک ضرب­‌المثل قدیمی است که می­‌گوید: « هر که بامش بیش، برفش بیشتر». پس در انتخاب اندازه و مقیاس تابلو تبلیغاتی به شرایط کسب و کار خودتان نیز نگاهی بیاندازید. اگر یک مغازه کوچک در یک خیابان فرعی کم­‌عرض دارید، طبیعتاً اندازه تابلو مغازه نیز باید کوچکتر از حالتی باشد که یک فروشگاه بزرگ در خیابان اصلی و پررفت و آمد دارید. اندازه تابلو به­‌خوبی می‌­تواند با طراحی ترکیب شود و یک خروجی فوق­‌العاده به شما بدهد.

  • نورپردازی و زاویه نور تابلو:

نورپردازی می‌­تواند جلوه و زیبایی تابلو تبلیغاتی را دو چندان کند. درخششی که بعد از نورپردازی و انتخاب زاویه درست نور به تابلوی شما اعمال می‌­شود، به جذب مشتریان کمک می­‌کند. شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که جلوی یک بوتیک یا مغازه با تابلوی زیبا چندین دقیقه همراه با نگاهی خیره‌­کننده به تابلو زل زده باشید. این همان تأثیری است که نورپردازی روی تابلوی شما دارد.

سیستم روشنایی که عموماً در تابلوسازی مورد استفاده قرار می­گیرد، از نوع LED است. مثلاً در تابلوسازی تابلو چلنیوم از لامپ­‌های LED و همچنین در تابلو لایت باکس برای نور پردازی از چراغ­‌های LED و یا SMD در پشت قاب استفاده می‌­شود.

  • مکان نصب تابلو:

این تیتر از دو جنبه حائز اهمیت است. اینکه ابتدا برای خودتان مشخص کنید که این تابلو برای کدام موقعیت شغلی و چه نوع کاری  قرار است طراحی شود و دوم اینکه مشخص کنید این تابلوی طراحی شده در کجا باید نصب گردد. سبک طراحی تابلو برای مکان­‌های مختلف، متفاوت است. مثلاً در طراحی تابلوی بیمارستان، مدرسه، سازمان خصوصی، املاکی، بوتیک، فروشگاه و… تفاوت‌­هایی وجود دارد. همچنین این که بدانید این تابلو در کدام قسمت نصب می­‌شود، مهم است. در بالاترین قسمت مکان، روبه‌­رو یا در طرفین پل هوایی و… و در کجا؟

تابلو برجسته چلنیوم
تابلو برجسته چلنیوم شمال کشور
  • تعیین مخاطبان هدف:

این نکته بسیار حائز اهمیت است و معمولاً افراد زیادی به آن توجه نمی‌­کنند. پس این نکته را همیشه در نظر بگیرید. اگر شما در شغل گردشگری مشغول به کار هستید، تابلوی طراحی شده مناسب کار شما با تابلوی طراحی شده برای مهد کودک متفاوت است. اینطور فکر نمی­‌کنید؟

اینکه بدایند چه افرادی مخاطب شغل شما و مشتریان آینده شما هستند در تحلیل ذهن مخاطب به یاری شما می­‌آید. آنالیز چیزهایی که مشتریانتان آن را دوست دارند در شبکه­‌های مجازی خیلی راحت­‌تر از کسب و کارهای حضوری است.

  • فونت:

انتخاب یک فونت مناسب برای طراحی تابلو تبلیغاتی، یک نکته خیلی مهم است. زیرا فونت جزء اولین چیزهایی است که به چشم مخاطب می­خورد و اگر فونت خوبی نباشد، از جذابیت تابلو می­کاهد. همچنین در کنار انتخاب فونت برای طراحی تابلوی خود به انتخاب درست عنوان نیز دقت کنید. از عناوین طولانی پرهیز کنید. زیرا هدف از تبلیغات داستان­‌سرایی نیست؛ بلکه معرفی برند با کمترین و جذاب­‌ترین واژگان و کاراکتر است.

کانون تبلیغاتی ریواس به شما در پیدا کردن جذاب­‌ترین واژگان جهت بهتر پرزنت کردن برندتان کمک می‌­کند. کافی است از طریق صفحه ارتباط با ما، تماس بگیرید.

  • رنگ تابلو:

بعضی برندها رنگ خاص خود را دارند که در بسته‌­بندی محصولات یا تبلیغ و… از آن­ها به­‌عنوان رنگ‌­های شاخص استفاده می­‌کنند. رنگ تابلو می­‌تواند رنگ برند یا متفاوت باشد. تنها چیزی که مهم می­‌باشد این است که رنگ تابلو به سایر المان­ها و عناصر تابلو بیاید و خروجی کار تابلوی جذاب و منحصربه‌­فردی باشد. پس در انتخاب رنگ تابلو مانند انتخاب فونت، دقت و حوصله زیادی خرج دهید.

  • متریال مورد استفاده درساخت تابلو:

شما می‌­توانید نوع متریال استفاده شده در ساخت تابلو را انتخاب کنید. هزینه تابلو نیز بستگی به این دارد که شما از چه نوع متریالی در تابلوی خود بخواهید استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که همیشه از بهترین متریال برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی استفاده کنید تا در برابر شرایط محیطی نیز مقاوم باشد و تا مدت زمان طولانی بتواند تبلیغ برند شما را انجام دهد. مثلاً تابلو فلزی را می‌­توان از جنس روی، برنز، مس، آهن و استیل ساخت. این سبک از تابلوهای تبلیغاتی، قابلیت برجستگی و لبه کاری دارند. امروزه اکثر افراد دارای کسب و کار در تابلو سازی فلزی به سراغ استیل می‌­روند؛ زیرا درخشندگی و براقیت بالایی داشته و زنگ نمی­‌زند و دوام زیادی دارد.

به­‌طور کلی از متریال مورد استفاده در تابلوسازی می‍­توان به چلنیوم، استیل، آلومینیوم، پلاستیک، چوب، ورق PVC، پلکسی گلس، لامپ LED و SMD و… اشاره کرد.

تابلو چلنیوم املاک
طراحی و اجرای تابلو چلنیوم در ریواس سنتر

انتخاب تیم طراحی و قیمت تابلو تبلیغاتی:

اینکه از چه متریالی، چه نوع طراحی و… استفاده می‍­کنید، تأثیر مستقیمی روی قیمت تابلو تبلیغاتی برند شما دارد. طبیعتاً اگر از بهترین وسایل سفارش بدهید، قیمت تابلو تبلیغاتی بیشتر و اگر از متریال ارزان قیمت سفارش دهید، قیمت تابلو تبلیغاتی کم­تر خواهد شد. اما نکته‌­ای که علاوه بر قیمت تابلو تبلیغاتی مهم است، جذابیت و خروجی باکلاس است. برای اینکه نتیجه طراحی تابلوی شما زیبا و خیره‌­کننده باشد، یک تیم کاربلد و مجرب نیاز است که هم در طراحی و هم در ساخت تابلوی تبلیغاتی مهارت زیادی داشته باشند.

سفارش تابلو تبلیغاتی از کانون تبلیغاتی ریواس:

کانون تبلیغاتی ریواس با دارا بودن اعضایی بسیار مجرب در زمینه طراحی و گرافیک و همچنین ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی، به شما این امکان را می‌­دهد تا با قیمتی بسیار مناسب تابلوی تبلیغاتی برند خود را سفارش داده و به کسب و کار خود درخشش و فروش بیشتری را هدیه دهید.  کافی است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *