تابلو چلنیوم, تابلوسازی

تابلو چلنیوم در سرخرود

تابلو چلنیوم خوش آمد سرخرود

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار در سرخرود هستید و به دنبال خرید تابلو چلنیوم در سرخرود می‌گردید؛ این مقاله به شما کمک می­‌کند تا بهترین مرکز سفارش تابلو چلنیوم را بشناسید.

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم در واقع به جسم یا کانالی که به شکل یو (U) باشد، گفته می­‌شود. اصلی ترین متریال استفاده شده در این آلیاژ آلومینیوم است. بخش رویی و اثرگذار در زیبایی بصری تابلو چلنیوم، در واقع حروف می­‌باشند از جنس پلکسی گلس هستند.

تابلوسازی یکی از مشاغل قدیمی است که تاکنون بازار کار خود را حفظ کرده و روز به روز آپدیت می‌­شوند. روش­‌هایی که در ماندگاری بیشتر، زیبایی، طراحی و کیفیت تابلوها استفاده می­‌شود؛ به جذابیت این تابلوها در عرصه تبلیغاتی و تجاری کمک می­‌کنند.

کانون تبلیغاتی ریواس، بهترین و جدیدترین متدها را به کار می­‌گیرد تا کیفیت نمونه­‌های تولیدی و جذابیت آن­ها را چندین برابر کند.

تابلو چلنیوم برنج فروشی
سفارش انواع تابلو چلنیوم در سرخرود

اگر شما خودتان را جای مشتری قرار دهید و به دنبال خرید کالایی بروید؛ کدام فروشگاه را انتخاب می­‌کنید؟

فروشگاه بدون تابلو یا فروشگاه با تابلو؟

شاید در نگاه اول برایتان مهم نباشد، اما قضیه جدی‌­تر از این حرف­‌ها است. داشتن تابلو تبلیغاتی برای یک برند، نشان‌دهنده ارزشی است که صاحب برند برای کسب و کار خود قائل است.

تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد و شما می­‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود یکی از آن­ها را برگزینید.

 همچنین بخوانید: تابلو چلنیوم در بابلسر

مزایای تابلو چلنیوم کانون تبلیغاتی ریواس:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • قیمت بسیار مناسب
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی
  • مدرن و شیک و با طراحی­‌های مناسب کسب و کار شما
  • انعطاف­‌پذیری در طراحی
  • استفاده از متریال و مواد بسیار باکیفیت

انواع تابلو چلنیوم:

مشتری زمانی جذب کسب و کار شما می‌­­شود که در نگاه اول برایش جذاب باشد. فرقی نمی­‌کند شما صاحب کسب و کار حضوری باشید یا مجازی!

زیبایی و ویترین کار بسیار مهم است و یک تابلو چلنیوم این امکان را به شما می‌­دهد که از نظر زیبایی بصری محیط خود را زیبا و شکیل کنید و در ذهن مشتری­‌ها بمانید.

انواع مختلفی از تابلو چلنیوم وجود دارند که اگر قصد خرید تابلو چلنیوم در سرخرود را دارید، می ­توانید از این نمونه‌های تابلو چلنیوم ایده بگیرید.

تابلو چلنیوم ورودی روستا
تابلو برجسته چلنیوم در سرخرود

تابلو چلنیوم ساده

اگر به دنبال سفارش تابلو چلنیوم در سرخرود هستید که شیک و خاص باشد، پیشنهاد ما به شما تابلو چلنیوم ساده است. البته شرطی که برای سفارش آن وجود دارد این است که ساده پسند باشید. در غیر این صورت از این مدل خوشتان نمی‌­آید. زیبایی در سادگی است و این تابلو چلنیوم به خوبی این جمله را توصیف کرده است. در ساخت تابلو چلنیوم ساده، از رنگ و متریال خاصی استفاده نمی­‌شود و همه چیز در مینیمال‌­ترین حالت خودش قرار دارد.

تابلو چلنیوم کریستالی

کریستال نوعی شیشه است و در این تابلو به کار می­رود که باعث زیبایی دو چندان و درخشندگی آن می­‌شود. تابلو چلنیوم کریستالی از سایر تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر و دارای درخشندگی بیشتر است.

تابلو چلنیوم الماسی و ستاره‌­ای

تابلو چلنیوم مدل الماسی و ستاره­ای جذابیت زیادی دارند و به اشکال هندسی الماس و ستاره با نقاط فوق درخشان، جذابیت بصری زیادی ایجاد می­‌کنند. اگر به دنبال مدل­‌هایی هستید که در اطراف کمتر وجود دارند، این مدل­‌ها خاص و زیبا هستند و البته قیمت تابلو چلنیوم الماسی و ستاره­ای از مدل ساده و… بیشتر است.

تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از محبوب­‌ترین و پراستفاده­‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است. شاید بیشترین جایی که این مدل تابلوها را دیده باشید، املاکی­‌ها و مراکز تجاری باشد. از مزایای تابلو چلنیوم طلایی مصرف برق پایین و کم آن باشد. مورد دیگری که در مورد تابلوی طلایی حائز اهمیت است، دوام زیادی دارد و به مرور زمان کمرنگ یا کم نور نمی­‌شود.

تابلو چلنیوم ترکیبی

تابلو چلنیوم ترکیبی به­‌عنوان پراستفاده‌­ترین تابلوی تبلیغاتی در ایران معرفی شده است.

زیرا در این تابلو، به‌­طورهمزمان تابلو چلنیوم همراه با رینگ استیل، ورق کامپوزیت و ورق پلکسی به همراه دیگر متریال­‌ها و به صورت ترکیبی استفاده شده است. این تابلو یکی از مدرن­ترین تابلوهای تبلیغاتی است که استفاده همزمان از چند المان آن را بی‌­نهایت جذاب کرده است. همچنین این کار باعث انتقال حس جسارت و جرأت می­‌شود و به مشتریان حس بهتری جهت ورود به داخل محیط کار شما می­‌دهد.

قیمت تابلو چلنیوم در سرخرود از ریواس سنتر

قیمت تابلو چلنیوم در سرخرود را نمی‌­دانید؟ اشکالی ندارد. کانون تبلیغاتی ریواس با قیمت­‌های بسیار بسیار مناسبی که برای سفارش تابلو چلنیوم در نظر گرفته است؛ دیگر نیازی به جستجوی قیمت تابلو چلنیوم در سرخرود نیست.

به طور کلی قیمت تابلو چلنیوم به فاکتورهای مختلفی مانند ابعاد تابلو چلنیوم، رنگ و متریال به کار رفته در آن، کیفیت و جنس، نوع طراحی، مدت زمان آماده سازی و… بستگی دارد. اما اصلاً نگران قیمت تابلو چلنیوم نباشید. کانون تبلیغاتی ریواس، با قیمت مناسب یک کار شکیل و زیبا به شما ارائه می­‌دهد.

تابلو چلنیوم برجسته پیتزا برگرلند
تابلو برجسته چلنیوم برای رستوران ها و پیتزایی

خرید تابلو چلنیوم در سرخرود از ریواس سنتر

برای خرید تابلو چلنیوم در سرخرود، ابتدا مشخص کنید که کسب و کار شما در چه حوزه­‌ای است و چه خدماتی ارائه می­‌دهید. بعد مخاطبان هدف و مشتریان خود را آنالیز کنید که بیشتر در چه رنج سنی قرار دارند. سپس شرایط آب و هوایی محل کار خود را در نظر گرفته و اگر طرح پیشنهادی دارید با کانون تبلیغاتی ریواس در میان بگذارید. اگر هم طرحی به ذهنتان نمی­‌رسد، این کار را به طراحان باذوق و خلاق ریواس بسپارید.

برای ارتباط بیشتر با ریواس سنتر، صفحه ارتباط با ما را مطالعه کنید.

چرا کانون تبلیغاتی ریواس برای کار شما بهتر است؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای مختلف در سطح شهرها، تابلوهای تبلیغاتی اهمیت ویژه‌­ای یافتند.
کانون تبلیغاتی ریواس شما را به این هدف می­‌رساند تا با داشتن تابلوهای جذاب و متنوع، برند خود را با دیگران متمایز جلوه دهید.

ما در کانون تبلیغاتی ریواس با دارا بودن بهترین طراحان و صنعتگران این حوزه، کمکتان می­‌کنیم تا برای برند خود یک ارزش خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *